سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زغال چینی نارگیل

نظر

ذغال سنگ نارین کاملاً جدید در بازار وجود دارد ، اما با این حال می گویم بزرگترین رقیب کوکو نارا. زمان سوزش آن بیشتر از یک و نیم ساعت است و هیچ نوع بویی تولید نمی کند. به راحتی سبک می شود و به راحتی می سوزد. این قطعاً ارزش محصول پولی را دارد. این محصول با کیفیت کمتری با قیمت کمتر به شما ارائه می دهد.

مواردی که من امتحان کردم به شکل مکعب بود اما به صورت مکعب مسطح ، شش ضلعی و یک چهارم دایره نیز موجود است. این زغال چینی با کیفیت است و دارای دود کم و کم استعمال سیگار است. شکل آن به قدری رضایت بخش است که من شخصاً به شما توصیه می کنم یک بار امتحان کنید.

زغال چینی درجه 1

این یک محصول کاملاً طبیعی است که از صد درصد پوسته نارگیل طبیعی ساخته شده است. این یک زغال چینی شکل بزرگ است که داغتر ، ماندگارتر می سوزد و مقدار کمی خاکستر تولید می کند. همانطور که گفتیم طبیعی است ، بنابراین حاوی چسب ، مواد پرکننده یا نیترات نیست. این محصول سازگار با محیط زیست است و حاوی هیچ گونه سموم دفع آفات و دفع آفات نیست. این هیچ نوع طعم ذغال را ترک نخواهد کرد. بنابراین ، می توانید قلیان خود را بسیار زیبا لذت ببرید. ما به شما توصیه می کنیم که یک بار امتحان کنید زیرا ارزش محصول ارزشمند را دارد.

واگذاری نمایندگی فروش زغال چینی یا زغال فشرده

بیش از یک ساعت طول می کشد. همانطور که طبیعی است ، هیچ ماده شیمیایی سمی نیز ندارد. سبک شدن آن ممکن است 10 دقیقه طول بکشد. فاقد گوگرد است و تا 3 برابر از زغال چینی دیگر می سوزد. نام آن به خودی خود می گوید که یک بار استنشاق می کنید ، هرگز نمی خواهید آن را از دهان بیرون دهید.

منبع : https://caspianzoghal.com/%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d9%86%db%8c/